Monday 21 April 2014

Pengenalan

Assalamualaikum.

Tajuk di atas dah macam nak buat folio pun ada. Ate tiba-tiba jadi teringat pula teman masa zaman sekolah dulu-dulu. Hehe.. Owh, lupa nak perkenalkan diri. I'm Back!!
Lepas ni lebih banyak info akan aku kongsikan bersama-sama pembaca di luar sana. Sebelum aku mengundur diri, izinkan aku untuk berpantun. Uhuk uhuk uhuk..

Walaupun tidak sempurna, ayat tunggang-langgang tapi aku nak juga cuba berpantun. #JanganGelakTaw

Air pasang malam surut pagi-pagi,
Apek bangun tidur siram pokok keladi,
Pokok keladi buntal kurus macam lidi,
Ada kambing busuk baca post ini.

Huahahaha... TERKENA!!
Ada lagi satu.

Huluran salam berhias senyuman,
Pertemuan mengeratkan perhubungan,
Saling bermesra kukuhkan ikatan,
Persaudaraan di dalam keredhaanNya.

Salam perkenalan dari aku buat semua pembaca di luar sana.

No comments:

Post a Comment